środa, 10 lipca 2013

20 tys. wejść!!! + Liebster Awards & The Versatile Blogger

    Właśnie wczoraj zdałam sobie sprawę, że jest 20 tys wejść, dzięki mojej kochanej Madzi, która robiła wystrój na moim drugim blogu. xd Nie wiem czemu, ale nie patrzę na wejścia, bo wydaję mi się, że ważniejsze jest to, jak moje pisanie wam się podoba i wgl. Ale, no, 20 tys - jak dla mnie - to coś, więc... Nie wiem, co z tej okazji zrobić, więc możecie mi podać jakiś pomysł lub zadać pod tym postem jakieś pytania lub coś. :D Więc, życzę sobie jeszcze 20 tys. wejść więcej, ha ha ha. ^^

No dobra, przejdźmy do Liebster Awards & The Versatile Blogger:

1. Jak wpadłaś na pomysł, aby założyć bloga:
- Em, nie wiem dokładnie, ale może to z tego powodu, że miałam już jeden bloga, kochałam C&E. Spontaniczna decyzja, jak zawsze, ale nie żałuję. :*

2. Czy masz najlepszą przyjaciółkę/przyjaciela- osobę, której możesz zaufać i powiedzieć wszystko?
- Nie, nie mam, chociaż mogę uznać Madzię, jednak nie znamy się tak w realu, więc trudno stwierdzić, ale jej się mogę zwierzyć i wgl. Moja kochana. <3 :*

3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
- Och, tak głupio na to odpowiadać. xd Od małego byłam zafascynowana grą aktorską, nie chodzi tu tylko o filmy. Zawsze jestem sobą, ale kocham wcielać się w najróżniejsze postacie. Interesuję się filmami, jak powstał film i w szczególności aktorami/aktorkami, którzy zdobyli szczyt. Moje pasje łączą się w jedno - w aktorstwo. Więc to chyba to, ale jak nie wypali, to dziennikarka. ;d

4. Czy Twoi rodzice, rodzina, wiedzą o Twoim blogu?
- Cała rodzina wie, bez wyjątku: rodzice, ciocie, wujkowie, kuzyni, dziadkowie. :D

5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
- Czytać, tańczyć, przebierać się (xd), spotykać ze znajomymi. xd

6.  Kino czy teatr?
- A, trudne pytanie, ale chyba teatr. W filmach aktorzy robili te sceny z tysiąc razy, aby się udały, a w teatrze lecisz na żywo i jest to wyzwanie. ;d

7.  Gdzie chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
- LONDYN!!!

8.  Co robiłaś w dzieciństwie?
- O Boże, Boże. xd Tylko o tym myślę i już mi się śmiać chcę. :D

  9. Jaki popełniłaś największy życiowy błąd? 
- Sekret. xd

 10. Co uważasz o aborcji?
- To okropne, ale musiałabym postawić się w sytuacji kobiety, która jest w ciąży. 

The Versatile Blogger:

Dziękuje za nominację Erris i zaczynamy:

1. Gdy umarł mój pies - Kora - przepłakałam dwa dni. Minął rok, a i tak zdarzają się dni, kiedy płaczę.
2. Odwiedziłam dwa razy chirurga - nigdy więcej, błagam!
3. Kocham muzykę lat 20-60 XX wieku, szczególnie Julie London, Marilyn Monroe, Peggy Lee, Andy'ego Williams'a.
4. Zakochał się w burlesce i ciągle kłócę się, że to coś innego niż striptiz, chodź prawda jest taka, że striptiz od tego się wywodzi. Nie oceniajcie. xd
5. Chodzę na wakacjach na lekcję angielskiego - sama chciałam. ;d Kocham angielski! <3
6. Nie piję, nie palę, nie ćpam, ale grzeczna nie jestem. ;>
7. Szaleję na punkcie 30 second to mars! Ha ha. xd

To tyle, nie nominuję nikogo, bo nie mam na to czasu, chodź są wakacje. :D Rozdział będzie we środę. Dziękuje za te 20 tys. ;***
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia, że unoszę się w powietrze!
Przyjmuję krytykę, gdyż jestem tylko amatorką.
Notki o nn piszcie w zakładce - SPAM.
Swoje blogi polecajcie w zakładce - SPAM.