piątek, 12 kwietnia 2013

Rocznica!

    Hej! Więc, jak sam tytuł notki głosi, dziś jest rocznica mojego bloga! To niesamowite! Właśnie  dziś mija rok odkąd założyłam tego bloga. Z początku prowadziłam go TU, jednak - nie wiem dlaczego - nie mogłam się zalogować. Było mi przykro i przez to przepłakałam dwa dni, zdając sobie sprawę, jak bardzo jest to dla mnie ważne. Gdyby ktoś zadał mi pytanie, co jest dla mnie ważniejsze: muzyka vs. pisanie, to zdecydowanie wybrałabym pisanie. :) Więc, z racji tego, że jest to rocznica, postanowiłam napisać o tym, jak rozpoczęła się równy rok temu moja historia z Carlisle'em i Esme, jak i również z blogiem.
    Na samym początku miałam blog  o Klaus'ie i Caroline, który niedawno zakończyłam (TU), ale nie będę go opisywać, tylko powiem tyle, że do pisania zawsze mnie ciągnęło, no i pewnego dnia pewien blog mnie do tego zainspirował. No więc, tego bloga o K&C prowadziłam około miesiąca i dopiero wtedy zaczęłam pisać o C&E, gdyż stwierdziłam, że jeżeli mam zrobiłam jeden krok, to czemu nie drugi? Nie była to spontaniczna decyzja, jak z tym pierwszym, również nie była to żadna zachcianka. Odkąd oglądnęłam pierwszą część ,,Sagi Zmierzch", to od razu do gustu przypadł mi Peter Facinelli (Carlisle) i Elizabeth Reaser (Esme). Długo ich lubiłam, więc pewnego dnia zabrałam się za czytanie blogów o C&E, bo bardzo, a to bardzo lubiłam i lubię te postacie; są dla mnie inspiracją. Zobaczyłam, że żaden blog nie jest ukończony, ale i również były dawno napisane, gdzieś około 2-3 lat temu. Przełamałam się i zaczęłam pisać swój własny, jednak po kilku dniach. Nie miałam żadnego planu, co chcę napisać i jak. Zawsze, gdy zaczynam pisać  rozdział, to nigdy nie mam przedstawionego planu wydarzeń, po prostu samo wychodzi! ;d W głowie ułożył mi się plan, co mogę napisać w rozdziałach, które będą się działy dużo później, ale chciałam opowiedzieć ich historię od początku, według mnie. Dużo osób pisze, że S. Meyer źle zrobiła, że nie napisała o innych bohaterach więcej, lecz trzeba zauważyć, że to historia Edward'a i Belli, a nie, np.: Jasper'a i Alice. Autorka sagi podesłała nam tylko pomysł, który przerodził się w miliony fan fiction. To niesamowite, jak potrafi działać nasza wyobraźnia!
    Zauważyłam, że odkąd założyłam bloga o tej parze, to dużo przybywa nowych blogów o tej parze i mnóstwo osób zaczyna lubić aktorów, którzy ich grają. Nie rozumiem jednak dlaczego tak późno. Dziwne, ale prawdziwe. Nikogo oczywiście nie oceniam! Mój ulubiony blog o tej parze, to blog .Dark.Paradise.. Ma ona bardzo orginalny pomysł, co tak bardzo mnie w nim urzekło. Dlatego od razu moją kochaną Madziusie pozdrawiam. ;*
    Mój blog, przynajmniej moim zdaniem, przestał robić już takie wielkie ,,Wow!". Mam stałych czytelników, których kocham, ale zaczyna ubywać. Komentarze, tak, to ich ubywa. Wydaje się pewnie, że jestem na nie taka chytra i w ogóle, ale one dodają mi otuchy i wiem, że piszę dla kogoś. To jest moja wena - wasze komentarze. Więc chciałam zapytać, czy powinnam coś zmienić w blogu i czy coś robię źle. Piszcie.

Ps.: W tym poście nie chciałam nikogo urazić. Pozdrawiam. ;*

21 komentarzy:

  1. Pierwsza ;D
    Masz racje, to już rok czytam twoje bloga ;3 Także zauważyłam, że jest wiele nowych blogów o C&E i to mnie bardzo cieszy <3 "przestał robić już takie wielkie ,,Wow!"." - jeszcze raz tak napiszesz, a nie wiem co ci zrobię ;d twój blog robi nadal "WOW!" <3 Nie, nie zmieniaj nic! Chciałabym tylko zapytać, skąd bierzesz tak cudne tło? :* O K&C również czytałam c: masz talent! Czekaamy na Lucjusza i Narcyzę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ,,cudowne tła", jak to określiłaś, biorę od wujka google. ;d Dziękuje za te słowa, wiele dla mnie znaczą. ;*

      Usuń
  2. Twój blog właśnie że na mnie robi "wow". Nic nie musisz zmieniać , jesteś świetna w tym co robisz. Czasami po szkole czytam twojego bloga od początku. Kocham twój blog !!! Masz wielki talent !!!
    Już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału !!!
    Kiedy będzie ?
    A jak by co nazywam się sara

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję całego roku z E&C :P
    Twój blog jest świetny, i na daną chwilę nie wiem, co takiego mogłabyś zmienić. Jak mi się coś przypomni to napiszę, choć wątpię :3 Co najwyżej rozdziały mogłyby być trochę dłuższe :)
    Co do tego "Wow!", to niestety faktycznie, ale muszę się zgodzić. Kiedy znalazłam Twój blog, do rozdziału było tak z 15 komentarzy. Dziwne.
    Ale fakt, że to w sumie dzięki Twojemu blogowi więcej ludzi polubiło E&C i doszło o nich wiele blogów. :)
    Twoje opowiadanie o K&C też jest ( a w sumie było :c) świetne. Masz talent i życzę Ci jeszcze wielu urodzinek :D

    Enjoy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog właśnie że na mnie robi "wow". Nic nie musisz zmieniać , jesteś świetna w tym co robisz. Czasami po szkole czytam twojego bloga od początku. Kocham twój blog !!! Masz wielki talent !!!
    Już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału !!!
    Kiedy będzie ?
    A jak by co nazywam się sara

    OdpowiedzUsuń
  5. To jedyny blog który mnie tak zainspirował. Od początku uwielbiałam E&C w Zmierzchu nie było tego co mogę przeczytać tutaj. Saga Zmierzch jest dla mnie tylko prowadzeniem do Twojego przecudownego opowiadania *,* :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak po raz pierwszy obejrzałam Saga Zmierzy to najbardziej polubiłam Alice i Jaspera. Dopiero gdy zaczęłam czytać Twoje opowiadania to polubiłam E&C najbardziej. To dzięki Tobie mogę przeżyć te okropne dni zwane poniedziałkami :)
    Natalka ta z ask'a.
    PS: Jak dostaniesz tort to wstaw zdjęcie dobra? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Miał być dziś, ale nie będzie. Próbowałam, ale nie dam rady nic napisać... Moja babcia jest w szpitalu, a ja nie potrafię doprowadzić tego do swojej świadomości. Przepraszam, ale rozdziału dziś na pewno nie będzie.

      Usuń
  8. Przykro mi z powodu twojej babci , mam nadzieję ze to nic poważnego . A z tym rozdziałem , to nie ma sprawy. Życz odemnie twojej babci powrotu do zdrowia . A rozdział napisz wtedy kiedy będziesz miała możliwoś i chęć . A jak by był w tym tygodniu się pojawić nowy rozdział to proszę powiadom mnie o tym i oczywiście innych też.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Masz talent, taki talent trzeba rozwijać. Nigdy nie fascynował mnie Zmierzch tak bardzo jak Ciebie, a raczej was. Przeczytałam, obejrzałam i uznałam, że ciekawy pomysł miała Stephanie Mayer.
    Zaczełam czytać ten blog jakieś 2 miesiące temu i spodobał mi się. Pomyślałam wtedy : Dziękuje Stephanie, pomimo iż twoja książka nie jest moją ulubioną to zainspirowałaś tyle młodych, utalentowanych osób . Masz niezwykłą wyobraźnie. Cieszy mnie, że są osoby z taką pasją. Pisałaś, że jeśli chcemy by coś zmienić w blogu to by to napisać. Blog jest taki " słodki " to dobrze i pewnie tylko ja o to poproszę, ale było by jeszcze genialniej gdybyś dodała więcej akcji - jak narazie są tylko całusy i cudowne dni i noce. Zrób coś by więcej osób to przyciągneło ( nie tylko kobiety ) . <3 Taka moje małe życzenie.. ;)
    A oprucz tego to blog świetny. Pisz, pisz ; * .
    Trochę się na tym znam - sama piszę i nie tylko xd. Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa. Wiem, że jest ,,słodko", ale to miesoac miodowy. :d Kłótnie będą!

      Usuń
    2. Kiedy kolejny rozdział ?

      Usuń
  10. Mam nadzieje, że będą te kłutnie xD <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie twój blog jest po prostu genialny <3 ty jesteś genialna . Czytam od początku, ale dopiero teraz komentuję :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy nastepny rozdzialik ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz cudownego bloga. Czytam go od początku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również bardzo lubiłam i lubię tą parę, ale twój blog sprawił, że są moimi ulubionymi postaciami ze Zmierzchu :) Zaczęłam go czytać późno, bo chyba przy 30 rozdziale, ale tak mnie wciągnął, że zaczęłam go czytać od początku i jak tylko pojawi się kolejny rozdział to już czekam na następny i naprawdę muszę ci powiedzieć, że świetnie piszesz :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia, że unoszę się w powietrze!
Przyjmuję krytykę, gdyż jestem tylko amatorką.
Notki o nn piszcie w zakładce - SPAM.
Swoje blogi polecajcie w zakładce - SPAM.