niedziela, 28 kwietnia 2013

Ogłoszenie!

    Mam smutną wiadomość - dla mnie i dla was. Mój komputer jest tak zajebisty, że postanowił się obrazić na mnie i nie działać (kumpela użyczyła mi swojego do napisania tego). Idzie do naprawy, gdyż problem tkwi w dysku C, który cały czas ogłasza mi: ,,0 bajtów"! Przez to nie mogę korzystać z internetu, więc nie napiszę rozdziału, ale przeczytam wasze opowiadania, lecz dopiero w szkole. Nie wiem kiedy będzie rozdział, ale proszę o cierpliwość.


Pozdrawiam, Esme.

5 komentarzy:

  1. Jasne, rozumiem. Mój laptop też jest na tyle świetny, że nie działa bez zasilacza a jak za długo piszę to się wyłącza. No, ale nie mogę narzekać, co to to nie xd

    Poczekamy, mój laptop też się zepsuł, też było coś w dysku i miałam wszystko nowe, począwszy od oprogramowania. Mój naprawiali naprawdę długo, a mam wielką nadzieję, że z Twoim pójdzie szybciej ;-;

    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na twój powrót, kocham twojego bloga jeszcze żaden mnie tak nie zainteresował jak twój, szkoda, że ci się laptop zepsuł, mam nadzieje, że go szybko naprawią bo już nie mogę się doczekać następnego rozdziału.
    Całuję:*****

    OdpowiedzUsuń
  3. hej.swietne opowiadanie, przepraszam za brak pl. znakow, ale na tablecie ich nie mam. Masz strasznie ciekawy styl i pomysl na opowiadanie, zakochalam sie w nim po pierwszym rozdziale. Wielbie paring C i E. CZEKAM NA NASTEPNY ROZDZIAL !!!! Zapraszam na cullenowie.blogspot.com , pozdrawiam Brunette. :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam wszystkie rozdziały i przyznam że świetnie piszesz.
    Czekam na następny rozdział.
    Pozdrawiam lilly20

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia, że unoszę się w powietrze!
Przyjmuję krytykę, gdyż jestem tylko amatorką.
Notki o nn piszcie w zakładce - SPAM.
Swoje blogi polecajcie w zakładce - SPAM.